Wednesday 2 July 2008

Tagging Game

(I owe this to Aida)

Senaraikan 5 hadiah yang anda impikan:
1. Holiday package
2. Facials and slimming package
3. Cash
4. Diamonds

5. Handbag and shoes

Senaraikan alasan atas pilihan anda itu:
  1. I love travelling. It would be nice to go overseas, but local destinations aren’t bad either. Asal boleh berjalan-jalan. (Ideas: Redang, Tioman, Cherating)
  2. I’m dealing with serious skin and weight problems. (Ideas: Clarins, Murad, Slimfit ke apakenama yang Wardina jadik model tu)
  3. I’m jobless now so cash is always welcome. I wouldn’t mind gold either :)
  4. Diamonds are a girl’s best friend. Need I say more?
  5. Ini saja suka-suka nak melaram.

P/s to DH: My birthday is in a few weeks' time. Pick from any of the above, and I’ll be a happy woman :)


5 impresi terhadap orang yang diminati:

Kurang faham minat dari segi apa? Minat itu dari macam2 segi.. love, admiration, respect etc etc.

Perkara yang paling hebat pernah dilakukannya untuk anda:

My DH? He accepts me for whom I am, warts and all.

5 ciptaan yang paling disukai (tidak semestinya melibatkan teknologi yang maju):

  1. Internet. The whole world, real or imagined, is accessible from the confines of one’s home.
  2. Instant coffee. Can’t survive without my daily doses, especially now that I’m attending night classes
  3. Books and magazines.
  4. Cars.. senangnya nak kemana-mana
  5. Lip balm. I have dry lips. It’s a must in my ‘beauty regime’.

Apakah perkara yang paling dibenci?

  1. Tardiness. I’m a stickler for punctuality.
  2. Free riders.
  3. Show-offs.
  4. Arrogance.
  5. Traffic jam.

5 Orang yang mahu anda tag:
Alamak I don’t have many readers, so I’ll leave this unanswered.

7 comments:

Ummu Auni said...

ayah jie, if you're reading this, i personally think you should give cash to mak su...sonang, suruh dia beli sendiri apa dia nak..and huge amount would be helpful too

p/s rasa2 ayah jie baca tak, hehehe

Ibu WA Alim said...

Kalu Ky tiru jawape awak blh tak..cuma Ky translate ke BM atau Kelate..malah nak mmikir..

Yasmin's Mummy said...

ummu auni.. he does read my blog. Cuma dia maleh nak komen.

ibu wa alim.. mana boleh tiru, saya dah buat copyright dah :p. it's supposed to be about you, not a translation of your sister's post. Tak perlu fikir sampai tak leh tido malam, apa je yg terdetik di hati.

Ummu Auni said...

dah tengok new schedule?
nampaknya lecturer IBF orang yang sama
good luck for dr aslam, the killer lecturer

Yasmin's Mummy said...

ummu auni.. thanx. tak semangat nak attend classes coz kena bulan puasa.. 4 hari seminggu tak berbuka kat rumah..

aida said...

kalau yang diamond tu, sokmo doh mintak ngan hubby.. tak muncul-muncul depan mata jer :P

Yasmin's Mummy said...

tarik dia ke habib.. heheh